RITMISCHE GYMNASTIEK ELEGANTIA
  • Welkom
  • info
  • Nieuws
  • contact
  • Folder seizoen 25-26
  • INSCHRIJVINGEN
  • Gratis proeflessen
  • Inschrijfformulieren
  • Wat?
  • training
  • activiteiten
    • activiteitenplanning
    • activiteitenfoto's >
      • Gym- en dansoptreden 2025
      • Gym- en dansoptreden 2024
      • Ritmiek 2-daagse 2023
      • 5-daagse stage 2023
      • 2-daagse zomerstage 2021
      • 2-daagse zomerstage 2019
      • Ritmiek 2-daagse 2022
      • turnshow 2019
      • turnshow 2018
      • Outer en Heerd voorstelling
      • Hegge 2017
      • turnkamp dag 6
      • turnkamp dag 5
      • turnkamp dag 4
      • turnkamp dag 3
      • turnkamp dag 2
      • turnkamp dag 1
  • wedstrijd
    • wedstrijdplanning
    • wedstrijdfoto's >
      • Eastercup Bree 2024
      • Hillywoodcup Nederland 2025
      • Hillywoodcup Nederland 2024
      • Lentetornooi 2025
      • Lentetornooi 2023
      • Lentetornooi 2022
      • internationaal tornooi Aalsmeer 23/11
      • Provinciale voorronde + 13j 2025 Lille
  • recreatief
    • foto's >
      • Lille
  • GDPR
  • API

Verslag wedstrijdseizoen

28/4/2026

0 Comments

 
WEDSTRIJDSEIZOEN LOOPT STILAAN TEN EINDE
Samen met het schooljaar, loopt ook het wedstrijdseizoen op zijn laatste benen.
In oktober en november werd er gestart met 2 oefentornooien, 1 in Hilversum (NL) en 1 in Haacht. Op beide tornooien turnden onze gymnasten al best sterk, wat zelfs al resulteerde in knappe resultaten.
In januari, februari en maart namen we deel aan 4 voorronden (2 voor -13-jarigen en 2 voor +13-jarigen). Hier wisten onze meisjes heel wat podiumplaatsen te veroveren.
Op 4 april mochten we met z’n allen meedoen aan een tornooi in Bree. De grote Tsjechische delegatie was vrij sterk, maar toch brachten we van daar ook wat medailles mee naar huis.
Op 11 en 12 april organiseerden we zelf in eigen zaal ons 15de internationale lentetornooi. Op zaterdag was er een individuele wedstrijd en zondag was er een grote teamwedstrijd. Het was een pittig maar supertof weekend met allemaal vrolijke en vriendelijke mensen. De sfeer was heel gemoedelijk en sportief. We kregen een breed scala van mooie oefeningen te zien; het publiek was zeer enthousiast. Voor de prijsuitreiking, was er zowel zaterdag als zondag tijd voor enkele mooie demo’s.
Na een weekje vakantie, moet er terug hard getraind worden, want op 1-2-3 mei mag iedereen deelnemen aan het Vlaams kampioenschap. We duimen alvast voor al onze gymnasten.
Afsluiten doen we met het jaarlijkse Pinkstertornooi in Hillegom (NL).


0 Comments



Leave a Reply.

Powered by Create your own unique website with customizable templates.