WEDSTRIJDSEIZOEN LOOPT STILAAN TEN EINDE
Samen met het schooljaar, loopt ook het wedstrijdseizoen op zijn laatste benen.
In oktober en november werd er gestart met 2 oefentornooien, 1 in Hilversum (NL) en 1 in Haacht. Op beide tornooien turnden onze gymnasten al best sterk, wat zelfs al resulteerde in knappe resultaten.
In januari, februari en maart namen we deel aan 4 voorronden (2 voor -13-jarigen en 2 voor +13-jarigen). Hier wisten onze meisjes heel wat podiumplaatsen te veroveren.
Op 4 april mochten we met z’n allen meedoen aan een tornooi in Bree. De grote Tsjechische delegatie was vrij sterk, maar toch brachten we van daar ook wat medailles mee naar huis.
Op 11 en 12 april organiseerden we zelf in eigen zaal ons 15de internationale lentetornooi. Op zaterdag was er een individuele wedstrijd en zondag was er een grote teamwedstrijd. Het was een pittig maar supertof weekend met allemaal vrolijke en vriendelijke mensen. De sfeer was heel gemoedelijk en sportief. We kregen een breed scala van mooie oefeningen te zien; het publiek was zeer enthousiast. Voor de prijsuitreiking, was er zowel zaterdag als zondag tijd voor enkele mooie demo’s.
Na een weekje vakantie, moet er terug hard getraind worden, want op 1-2-3 mei mag iedereen deelnemen aan het Vlaams kampioenschap. We duimen alvast voor al onze gymnasten.
Afsluiten doen we met het jaarlijkse Pinkstertornooi in Hillegom (NL).
Samen met het schooljaar, loopt ook het wedstrijdseizoen op zijn laatste benen.
In oktober en november werd er gestart met 2 oefentornooien, 1 in Hilversum (NL) en 1 in Haacht. Op beide tornooien turnden onze gymnasten al best sterk, wat zelfs al resulteerde in knappe resultaten.
In januari, februari en maart namen we deel aan 4 voorronden (2 voor -13-jarigen en 2 voor +13-jarigen). Hier wisten onze meisjes heel wat podiumplaatsen te veroveren.
Op 4 april mochten we met z’n allen meedoen aan een tornooi in Bree. De grote Tsjechische delegatie was vrij sterk, maar toch brachten we van daar ook wat medailles mee naar huis.
Op 11 en 12 april organiseerden we zelf in eigen zaal ons 15de internationale lentetornooi. Op zaterdag was er een individuele wedstrijd en zondag was er een grote teamwedstrijd. Het was een pittig maar supertof weekend met allemaal vrolijke en vriendelijke mensen. De sfeer was heel gemoedelijk en sportief. We kregen een breed scala van mooie oefeningen te zien; het publiek was zeer enthousiast. Voor de prijsuitreiking, was er zowel zaterdag als zondag tijd voor enkele mooie demo’s.
Na een weekje vakantie, moet er terug hard getraind worden, want op 1-2-3 mei mag iedereen deelnemen aan het Vlaams kampioenschap. We duimen alvast voor al onze gymnasten.
Afsluiten doen we met het jaarlijkse Pinkstertornooi in Hillegom (NL).




















































































